29 dec - 08

Julen och allt annat

Det har hänt lite saker från förra gången jag uppdaterade :)

Jag, Linda och Lindas pappa - min morfar - har promenerat fyra timmar förra lördagen. Vi besökte Lindas farfar och farmors minneslund och besökte området Linda bodde när hon var bebis tills hon var 2 år gammal. Det var kul och se hur de bodde förut. På söndagen blev Linda sängliggande :/ - Hon hade högfeber. Hon blev äntligen halvfrisk igår! :)

Men måndags, 22 dec, steriliserade jag mig. Nu är jag inte tik längre, jag är honkasterat ;)
Det har gått jätte bra! Linda lämnade mig vid Nacka Djurklinik 08.20 och hämtade mig vid 17.30.
Jag var yr i huvudet och kunde inte riktigt gå. Lindas brorsa Jimmy sa att jag går som jag hade aldrig gått förut. Haha.
Lindas mamma, min mormor, hjälpte och ta ut mig eftersom Linda var jätte sjuk, det blev mycket korta rundor eller bara på trädgården de första 3-4 dagarna. Sen gick vi liiiiite längre promenad. Jag var så ivrig, för jag hade återhämtat mig jätte snabbt. På 3-4 dagar kanske, så jag ville bara springa och leka. Men jag fick inte för Linda :( Inte nu fortfarande heller...

Vet inte vad jag ska skriva mer, bjuder på några bilder istället :)


. - Det var jag som stökade till :$ Familjen lämnade mig ensam hemma söndag den 21 dec. De skulle julahandla så jag hade väl tråkigt och hittade en soppåse i hallen som de hade glömt slänga. Så vips hittade jag godsaker där ;)


. - Min mage precis efter steriliseringen. Nu är all blod borta och det ser mycket finare ut nu.

  
. - Utmattade jag. Jag låg och skakade jätte mycket då :(
. - Jag och min fula obekväma krage.
. - Låg så där hela första två dagarna. Blånalle filt hade Linda när hon var bebis.

Lilla julafton den 23 dec med familjen. Jag låg bara i soffan bredvid Linda och orkade inte öppna presenter,
så hon fick hjälpa mig! :)
    
   

GOTT NYTT ÅR FRÅN MIG!


Kommentarer
Postat av: A.S

Skönt att det är över nu med kastreringen, och att det har gått bra, snart är det väl dags att ta bort stygnen också? Fina julklappar du fått, gulliga mormor och morfar. Inte alla som har så gulliga morföräldrar som du har, ta väl hand om dem! ;) Hälsa Linda! Kramar och Pussar! Gott Nytt år till er med

2008-12-29 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0