7 dec - 08

Powerwalk m klövjeväskan

Linda klippte mig idag på klorna och filade lite. Jag låg fint på ryggen, har blivit jätte duktig på att låta Linda klippa mig. För 2½ år sedan var jag omöjlig att klippas. Haha. Sedan tog Linda mig ut på en powerwalk promenad runda Vivalla och en del i Baronbackarna. Vi gick ungefär 1 timme och 20 minuter. Men att powerwalka OCH med klövjeväskan är jätte jobbig. Det kan sägs att det motsvarar dubbelt så mycket promenad. Klövjeväskan gör så mycket, det ger mig så mycket jobb och det krävs mycket kondition och koncentration. Skönt. Nu ligger jag och sover i soffan och njuter av träningspasset.


Pics from today, powerwalk ;) Och hur jag ligger just nu.


  


Kommentarer
Postat av: Bamse

Härligt, härligt.. Min matte sa att jag får börja gå längre imorgon, wie! Jag längtar.. Kanske kan vi någon dag leka i skogen igen? Vi hade så roligt i Vivalla skogen tycker jag :)

2008-12-08 @ 00:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0