17 nov - 08

Söndag & Måndag :)

Igår vaknade Linda runt 10.00 tiden, så drog vi tre ut - Jag, Linda och Mira. Vi gick först en lilla runda, sen blev Linda sugen och leka med oss i inhängden. Så släpptes jag och Mira lösa i inhängden och lekte där. Men sen lekte Linda var och en med oss. Vi fick sitta uppbunden ungefär 10 minuter var och en. Sen drog vi hemåt... Vi fick våra frukost/lunch.
Jag äter Eukunaba Light fortfarande, 6 dl per dag. - 3 dl per gång.

Sen 13.00 drog jag, Tina, Mira och Linda ut till Vivallaskogen och gick 5 km runda. Vi var lösa för det mesta.
Det var härligt. Jag sprang en del. Sen när vi kom till en lilla kulle, så fick jag sitta kvar och linda går uppåt till kullen och sen kallade hon på mig. Så vips, sprang jag upp snabbt till henne. Det är bra träning för mig säger hon, kondition och muskler. Vi upprepade några gånger på några kullar.

Sen tränade vi även "får inte ta godis". Tina satt alltså ner och hade godis  handen och hon lockade mig med godiset. Men jag skulle lyssna på Lindas nej. Det är bra träning eftersom jag inte ska äta vad som helst från folk som ger mig. Det kan innehålla "inte bra saker" *oroliga matte jag har*. Linda satt även ned sen mot Mira.

Idag när Linda vaknade och hade städat lite i trädgården tog hon ut mig och Mira på Powerwalk. Det var skönt.
Vi gick en runda på 2,5 km på 28 minuter. Jag drog även WP. 8 kilo kedja. Mira var duktig, hon travade jämides med oss.
När vi kom hem, floppade vi i min korg och sov tillsammans. Det är så mycket med Powerwalk och WP. SKÖNT!

 

Kommentarer
Postat av: Irwin

Hej syrran! kul att du har en egen blogg! ska in och kika ofta! matte har msn messanger så du kan väl adda henne när du har tid?

kram Accept-Irwin och matte Helena

2008-11-17 @ 18:23:22
Postat av: A.S

Härliga amstaffar i korgen! Helmysig sida! Kommer att kika hit ofta också.. Kramar och pussar!

2008-11-18 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0