15 nov - 08

Wooohooo, jag älskade dagen idag!

Var borta hemifrån 10.00-14.00. Gissa vart vi var?! - Naturens hus var vi på!
Vi hade alltså hundträff idag med 11 andra hundar, från småa till stora. Vi gick tillsammans på en härlig långpromenad runda i den friska luften. Gick även mellan vatten, det var märkligkänsla. Men det var helt okej :) Tea och Emelie var med, jippie glad jag! Vi var ute ungefär 2½ timmar därute på Naturens hus. Såg även kossor och får. Fåren blev livrädda för oss hundarna, haha.

När jag kom hem, så floppade jag ner i soffan och sov gott. Blev så trött av all friska luften. Och så tog jag även hand om en tjej, Paulina ville hålla min koppel. För hon klarade inte av hennes mammas hund, en Groenendael. Paulina är ju bara 9 år gammal, lilla flicka.

Ikväll har Linda sagt att Linda och Tina och vi hundarna ska promenera till Eurostop för de tjejerna ville ha chips och käka sig tjock, som jag ^^ Haha!

- Förresten, jag mår mycket bättre nu! Har nog gått ner lite i vikt och rinner mindre i ögonen. Jävligt skönt!

Mormor var här tor-fre, det var mysigt. Igår gick vi på en halvlång promenad, runda Vivallakullen.
Där gick jag lös och jag sprang runt som tok och sen gick vi 1,5 km i skogen :)

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0