21 april - 09

Slutar

Nu är det bekräftat att Azi slutar på hundagiset som hon var på tisdagar förut. Det är av två orsaker. Jag behöver inte hjälp längre då jag har skolan 2 timmar på tisdagar, varann vecka är det gympa så följer Azi med mig ut till skolan och har gympa lektion med oss. Den andra orsaken är att deras dagis tjänster inte passade mig längre efter en av personalen hade slutat jobba på hunddagiset. Övriga dagar har jag bara lektion 1 timme på onsdagar och 3 timmar på torsdagar. Det är inga problem för Azi att vara själv hemma och så längre fram när det är riktigt varmare så har vi ofta lektion utomhus, så följer Azi granterat till skolan och solar medans vi jobbar. Fredag, lördag, söndag och måndag är jag ju ledig, Azi lever lyxliv nu för hon kan vara med mig hela tiden :)

Kommentarer
Postat av: a.s

Och snart är det ju sommarlov! Och då tar du studenten?? kram

2009-04-22 @ 23:32:47
Postat av: svar till a.s

jaa, snart är det sommarlov :) jaaa, tar studenten! men ska bo kvar i örebro tills slutet av juli. sen flyttar jag ut till landet i sthlm på sommarstugan hos föräldrarna. sen får jag hoppas på jobb, det fixar sig :)

2009-04-23 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0