21 april - 09

Karlslund Ridskola

Idag har jag varit på Karlslund igen och låtit Azi springa fritt i en hundhage där, väldigt nice, så stort. Där är nog en fält ridbana för hästar, jag vet inte om de används fortfarande. Men verkar inte så iaf. Runt hundhagen finns grusbana som Karlslunds hästar tränas på.
En tjej red runt med en vacker häst, så otroligt vacker. Azi brydde sig inte om hästen, men Bamse fick spel och han skulle tävla med hästen. Han sprang jämsides som hästen hela varv. Hahaha, ni skulle bara se hur Bamse kämpade, men förvånat hur snabb han var. Att han kunde hålla jämsides vid en galopperade häst :D SÅÅ JÄVLA TYPSIKT ATT JAG INTE HADE KAMERAN MED MIG!!!!!!!!!!! Jävla söt syn iaf. Söta Bamse!

Imorgon ska Azi på fotograf i Arkens Zoo, så Azi är så klart nyduschad :)
Och även ska vi på Pitbull/Amstaff kurs på kvällen, det ska bli superspännande. Då ska jag INTE glömma kameran, annars får jag skjuta mig själv.

- Jag slipper skolan imorgon också. Jag fick vara hemma idag och imorgon. Så skönt!

Kommentarer
Postat av: Pelle Johansson

Du skriver roligt. Är nu i Uppsala på konferens. Har pratat mycket med Gustav L:s pappa om hjärtsjukdomar. På fredag åker jag till Sundsvall för att hålla kurs. Jimmy ska få något pris i halvlek imorgon i matchen HIF-IFK Gbg. Vi är där och filmar.

Puss pappa/morfar

2009-04-22 @ 20:29:36
Postat av: Helena

Irre blev fotad på arken zoo en gång,tyckte inte resultat blev ngt bra alls.Och de bara tog ngra få kort,sen färdigt.

Så säg hur du vill ha bilderna på ett ungefär,så det blir bra resultat.; )

2009-04-23 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0