12 augusti - 09

Jag och Azi är hemma nu från 2 timmars promenad i skogen. Vi gick runda sandasjön som är riktig terräng och massa uppförsbacke. Men härlig promenad det var. Azi bar klövjeväska när vi gick på större vägen i skogen. Men när vi är inne på skogsstig fick jag bära väskan istället för att Azi skulle springa som hon ville utan det blir för tungt. Hade lite tyngre grejer i väskan än igår. Vill inte pressa henne då hon är en äldre dam nu :) Bilderna togs, ska försöka uppdatera bilder idag eller imorgon. Azi är helt död nu och sover på sin bädd. Jag ska iväg in till stan snart, så jag lämnar Azi hemma med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Vad har du i klövjeväskan? nyfiken har tänkt köpa det förra sommar men blev aldrig av och hade redan då funderat på vad man kunde lägga i som var lagomt. en brukar ha pet flaskor fyllda med vatten men det tror jag är för tungt för Mio.



2009-08-12 @ 20:12:10
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0