13 augusti - 09

Dagen började med en kort kiss&bajs runda. Sen fick hon 1/4 av sin frukost och väntade en timme, så drog vi ut på en cykeltur mot Tyresö och sen runt i Älta. Cykelturen tog 50 minuter med 10 minuter uppvärmning och 10 minuter nedvarvning efteråt. Hon fick en skön massage och strechning när vi var hemma. Strechning får hon alltid efter långa och aktiva promenader.

Ikväll har jag planerat att promenera med henne med klövjeväska då jag är borta hela dagen från 14.00 till sent på kvällen, så Azi blir så inaktiv idag under dagen. Med mammas mycket korta promenader, eller typ bara i trädgården, då hon har sin tjej kompisar här hemma hos oss. - Ska servera henne 3/4 av frukosten nu, har väntat 1 timme.

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Sv: jo jag vet ang Ådi men rättade dig inte :-) slött av mig oxå hehe.

Jaa kommer lägga in info på sidan i slutet av veckan med mötesplats tider etc. så det kommer..verkar bli kl 12 iaf.. åker du bil eller kommunalt?

2009-08-13 @ 14:56:39
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Så härligt det låter! Längtar tills vi får svar på räntgen..förhoppningsvis kan vi göra en massa efteråt

2009-08-13 @ 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0