19 augusti - 09

Imorse väckte Azi mig brutalt vid 8 tiden. Hon slickade mej rakt in i ansiktet och stod på sängen. När jag vaknade viftade hennes svans och log brett. Men jag orkade inte, så vände ryggen mot Azi. Men nehepp, Azi  var hur envis som helst. Klättrade över mig och slickade ännu mera i ansiktet. Jaja, så vände jag tillbaks å låg på ryggen och kramade om Azi. Sen kröp hon upp till min kudde och satte där PÅ min hår! Jag låg fast och hade ont i hårbotten, hon drog liksom min hår. Azi bara viftade svansen och slickade mej ännu mera i ansiktet. Jag kämpade och få bort min hår under henne, Azi verkade njuta av att reta mig. Haha. Omjöligt och bli arg på henne, det var bara såå gulligt så jag bara pussade och kramade henne. Efter några minuter tecknade jag "ute". Så hoppade Azi ner från sängen, och trampade så klart min mage och rev med sina klor. Azi var visst kissnödig, så trötta jag gick ner och släppte henne ut i trädgården. Hon kissade länge, väldigt sött och se henne kissa. Hon gör de på så speciell sätt. Sen kröp vi in i sängen igen och jag läste en bok. Runt nio tiden gick vi ut igen en runda :)

Kommentarer
Postat av: Linda och Deamon

Ja riktiga härliga dagar - två dagar med bara träning i princip :) Gött, gött!



Scott ser ganska gammal ut på grund av att han har de där vita hårstråna i ansiktet, vilket nog har utvecklats av stress. Scott är 4 år bara :) Han har någon form av damp eller liknande.



Ja hunden emma är en riktig kanoon hund, visst är det läckert hur det fungerar? :D

Vad bra att det var OK att jag skrev upp din bloggadress :)

2009-08-19 @ 11:51:06
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

åhhhh vad sött jag looooog när jag läste det här inlägget :-) vet hur det känns man bloir inte glad bli väckt men när man ser dem så blir man glad ändå :-)

2009-08-19 @ 12:49:01
Postat av: Tina & Miracle

Haha, lustigt pga Miracle gjorde precis samma sak idag. Har UVI, så därför stannar jag hemma pga hittar ej medicin. Sjukt jobbigt! :S Jo, hade då kollat överallt i båtavdelningen men ska kika igen :))

2009-08-19 @ 12:55:18
URL: http://minmiracle.blogg.se/
Postat av: Ira

hej igen hade ej kollat min email när jag läste det här så jag hade inte sett dina kommentar, hehe jaa tack för hjälpen med youtube :) ja Elsa har företaget kvar o jobbar ej kvar hos hubdstyrkan, hon e jättebra :) tranahund.se heter hemsidan. jag brukar vara med på hennes promenader men ej varit med sen mars pga förhinder.. ja kan vara med på linns någon gång när dstum passar samt har bil för Gustavsberg är ju en bra bit.

Ja kl 12 låter som en bra tid.. Annika föreslog ta med fikas då e det ju lagom med 12och promenera leka etc sen fika efter 1-2 timmar.

Ja jag skriver på hemsidan ikväll.. så hopppas vi blir fler oxå.

ang gunvald. en skitbra ide!! kul med en döv grupp oxå.. har du kontaktat helena f?? vad sa hon? har du anmält dig?



Kram

2009-08-19 @ 13:00:05
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Haha så söt Azi var :D

2009-08-19 @ 13:30:59
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Anneli

Visst har de knasiga sätt ibland när de vill visa att de vill gå ut.

2009-08-19 @ 13:59:38
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Linda och Deamon

ja det är helt sjukt vilket luktsinne dom har! :P

2009-08-19 @ 15:29:12
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0