10 december - 09



Jag längtar så mycket till helgen! Fredag kommer Mimmi, Elenor och Karin till mig från Örebro. Det blir buskul. Hela dagen lördag + söndag tillbringar vi i Älvsjö Mässan.
Massa hundar, återigen hundar! 

♥ Utställning är jag intresserad och se på Amstaff, Boxer, Korthårig Vorsteh och Adam (CaneCorso).
♥ Fartfyllda agility.
♥ Super lydnad.
♥ Amstaff rasmontern måste jag kika, och andra rasmontern blir spännande.
♥ Rasparad blir spännande och alla årets hundar.
♥ Draghundsport tält måste jag absolut besöka också, har fått i mig att det finns.
♥ Hundens hus (där jag anmält mig till instruktörutbildning) finns även där, så får man
svar på några frågor och se vilka folk jobbar där.

Ska handla dessa här, hoppas jag klarar mig till dom och inte bär hem 10 kassar till;
♥ Vintertäcke
♥ Massa lösgodis och ben
♥ Torrhandduk (heter det så?)
♥ Något kul leksak

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska ju stå i monter för mitt gymnasium så kom förbi där vet ja =)

2009-12-10 @ 08:18:14
URL: http://mybutterfly.blogg.se/
Postat av: Silje

Oh vad kul att du skall gå instruktörutbildning! Hoppas det blir en bra dag med massa fina vovvar och trevliga människor :D



Min favvo pizza just nu är kebabpizza! Så gott med massa sås på och gott kött. Brukar också ha extra pommes frites på pizzan ;) Nam nam. Nu blev jag hungrig :D

2009-12-10 @ 08:42:19
URL: http://lifeofcs.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, nu blir jag ju också lite sugen. Synd att man inte får ta med en liten Texasplutt, fast det skulle väl bli alldeles för rörigt.

Hoppas ni får superkul! :)

2009-12-10 @ 10:00:35
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: a.s

Lite synd jag bor såå långt från mässan! Hade varit kul att uppleva hundensmässa nå'n gång.. Hihi, gullig inköpslista du gjort! Ha en jätterolig helg ni!! Kram

2009-12-10 @ 10:22:00
Postat av: Anneli

Jag ska också till hundmässan både lördag och söndag. På lördag ska jag bara kolla runt lite och kanske handla lite. På söndag ska jag hjälpa till i chihuahua-rasmontern mot slutet utav dagen.



Vi kanske ses!

2009-12-10 @ 22:49:49
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0