3 december - 09



Det får bli ett kort inlägg idag, orkar och har ej tid att blogga. Men idag var jag och Azi på Haninge Hundhälsa. Azi fick gå ner i vatten själv på rampen. Det gick sådär, hon vägrade.
Fick locka henne med godis och instruktören (som jag ej kan namnet på, haha, måste fråga nästa gång) puttade lite på henne. Sen hamnade hon i vattnet och simmade. Jag fick hålla ena lina framför Azi. Hon simmade 2,5 minuter X 4 = 10 minuter.

Jag skulle även ansvara och hålla om henne när hon vilar emellan och hålla fast hennes frambenen - där finns som sagt simrexflex. Första gången gjorde jag fel och Azi sprattlade så vatten stänkte över hela mig. Min linne var genomblöt, haha. Andra och tredje pauser gjorde jag mycket bättre och inget stänk :)


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Applåd L & A!! ni är duktiga!

2009-12-03 @ 20:17:01
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Silje

Oh finns det det?! Simreflex alltså! Vad kul :D Duktiga ni är :)

2009-12-04 @ 08:30:31
URL: http://lifeofcs.blogg.se/
Postat av: Annelie B

SÅ roligt att se Azi & dig igen! Saknar henne verkligen :)

2009-12-19 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0