20 februari - 09

Vivallaskogen 5 km

Igår gick jag och Linda igen 5km runda i skogen. Linda plåtade som vanligt bilder. Jag fick bära klövjeväska på hela promenaden på 1 ½ timme. Eller ehh, jag slapp väskan 20 minuter inne i skogen. Först bar jag 2 petflaskor per sida = 4 petflaskor med fylld vatten. Sen när vi var inne i 5km snåret, så hällde Linda ut 2 petflaskor. Så det blev 1 fylld och 1 tomt i varjeväska. Jag fick springa lös med den, men det var inga problem. Kunde springa som vanligt, fast lite jobbigare bara. Det är ju syftet med väskan att det ska bli lite jobbigare. När vi kom hem fick jag en majsben, det var konstig, röd var den. Jag får ju inte äta nåt annat nu när jag genomför diettest, så bara majsben är tillåtet. Den var ej så god, liksom jag glupsar ej som jag gör med andra oxköttben osv. Men den duger, för jag åt upp halva sen tog Linda den från mig.
Den sista bilden vaknade Linda och låg så där, Linda blev chockad av att jag höll om hennes armar och hon hade kameran på golvet bredvid sängen, och så klart fotade hon det :D

Idag får jag träffa Thea och Emelie! Wiee! Vi ska promenera runda i Naturenshuset med fika. Sen sover vi hos Emelie inatt. Imorgon blir det hos Freddie, då Linda ska vara hundvakt åt Cassandra. Kul helg kommer det nog bli.
Men kan garantera att jag kommer sakna min säng, som alltid :$

         


Kommentarer
Postat av: Bamse

Mys mys!! Jag har varit i räckan och det är så kul där!! Ska dit igen idag säger Mimmi :) synd att du inte är här :( annars kunde jag ha visat dig runt :) vet du vad... jag saknar dig, azi.. puss

2009-02-20 @ 09:40:55
Postat av: Pip

sööt du är! det är bra att visa sin matte hur mycket du tycker om henne! :D

2009-02-20 @ 13:00:10
URL: http://thethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0