4 feburari - 09

Födelsedagen

Tack för all gratuleringar! :)

- Jag har haft en jätte mysig dag idag, är helt slut nu så bara ligger och sover och sover.

Dagen började med att vi vaknade runt 09.00 tiden. Linda släppte mej ut i trädgården medans hon bytte om kläder. Sen drog vi ut på en gång och promenerade med klövjeväskan. En petflaska med vatten i varje sida. Vi gick en runda, sen drog vi till Eurostop där hämtade Linda en mystisk kartonglåda. Men äsch, vi gick hemåt. Var ute 1 timme ungefär.

Sen upptäckte jag att kartongen var faktiskt ganska stor - lika stor som jag! Jag och Linda öppnade den tillsammans, för jag har aldrig fattat hur man ska öppna presenter :$ Och det visade sig vara en hundsäng!  Super mysigt, jag lade på den direkt! Gillar den väldigt mycket. Skönt och slippa en hög med filtar, nu har jag en riktig hundsäng. Kanske ska jag sova där hela nätterna och skita i Linda. Nää, då blir Linda ledsen (A).
När jag lade på den, så blåste hon såpa bubblor på mej och sjöng hurra hurra för mig. Jag var inte så intresserad av sången, så jag bara låg och försökte sova. Men när bubblorna träffade mej så försökte jag smaka på bubblorna, men de bara smällde och försvann. Lite märkligt :)

Senare gick vi ut på en promenad igen - mot vivallaskog. Så där tränade vi lite balans och lydnad, jag skötte mig perfekt som alltid. Om man är 7 år ska man ha kunskaper. Linda hade med sig köttbullar som godis, mums mums. Vi gick inte den "vanliga" runda på 5 km eller 2,5 km, utan en annan väg som leder till en fotbollsplan. Jag fick springa lös hela promenaden och vi lekte "jagalek" i fotbollsplanen med snön. Det var kul :) Massor med pinnar också, jag hittade nog 1000 000 pinnar att leka med. I alla storlekar :D Sökte efter köttbullarna i snön och i skogen. Det var roligt, och roligast när jag hittat den och Linda bara blev sååå glad. Så blev jag knäpp efter Lindas beteende :) 2 timmar ute i skogen.

När jag kom hem var jag helt slut! Låg och sov på min nya säng. Senare kom Mimmi, Mackan och Bamse! :)
De hade en present med sig till mig. Jag blev jätte glad och helt galen i den, lilla boxninglejon. Så jag till och med försökte tugga sönder grinden för att komma åt den när knäppisen Mackan retade mej :D
TACK, Bamse och dina föräldrar! <3

Kl 18.30, fick jag middag. Men det var ingen vanlig middag med ren JWB - utan blanding med Lindas mat :$
Bacon, pasta och nån god sås.

Sedan låg jag och sover hela kvällen... En kort sväng ute på kvällen, men jag föredrar och stanna kvar i sängen och sova.
Att fylla år är jobbigt, man blir så trött :)

Linda; Hoppas du är nöjd med dagen, Gumman. Jag älskar dig jätte mycket. Älskar dig mer och mer för varje dag som går, för vi lär känna mer och mer för varje dag som går. Du är mitt allt, Gumman <3

    
  

             

Kommentarer
Postat av: Elenor

Söta bilder! ;)

2009-02-04 @ 23:36:03
Postat av: Bamse

Vad bra att du blev nöjd med presenten!! Din säng är verkligen skön.. Hoppas att jag får en likadan :) Pusss på diiiig

2009-02-05 @ 10:58:41
Postat av: Hjärtat

åhhh så goa bilder ;) me like! fortsätt ta flera bilder ;)

2009-02-06 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0