9 februari - 09

Flexidagis

Idag jobbade Linda på dagiset som vanligt på måndagarna, jag fick följa med. Idag var det en kul dag. Först hämtade Malin oss 08.09 för att vara exakt. Sen åkte vi till en skog ställe bredvid Lindbacka där dagiset befinner. De släppte oss lös och vi sprang av glädjen in i skogen. Vi gick ungefär 1 timme. Gud så jobbigt, typ 50 cm snö att plumsa i. Men det var så vackert i skogen, snön överallt och solen kikade fram. Vi var iaf 6 hundar i skogen att leka med. Wie!

Efter promenaden åkte vi till dagiset och de lämnade mej och andra hundarna sen drog Linda och Malin ut med några andra hundar på ängen vi dagiset. Boxen jag delade med Luna, Technu och Donna. Sen åkte vi bil till Kumla och Hallsberg för att rasta några hundar. Jag måste vara sååå envis att hoppa fram till framsätet från baksäte, även det finns galler och allt för att ska hindra oss från att hoppa fram när Linda och Malin har klivit ur bilen. Sen släpps vi igen en stund på kisspaus en ställe.

Bilderna säger allt, så varsgod och njut av bilderna ;)
*Ibland vill kameran leva sitt eget värld, så bilderna blev lite mörka men det var egentligen så ljust därute*

Morgonens första promenad;
   
   
   

Boxen jag delade med.             Boxen med hanar boxen bredvid oss.
 

Lekte med tre hundar på ängen vid Lindbacka.


Kisspaus


Igår lovade Linda att jag skulle göra någonting som jag älskar. Dra! :)
Jag och Bamse drog tillsammans en pulka med 2 däckar på.
Men det var inget konst, så Mimmi satte sig i pulkan och det började lika nåt.
Drog en kort runda. Imorron drar vi igen i Oxhagen! :)


Linda; Tack Malin för en mysig dag! Azi tackar oxåå :)

Kommentarer
Postat av: Bamse

Tack för idag.. Mysigt idag!! :) Mimmi tycker att vi var duktiga som drog henne.. Hon tycker att det var kul :) Ses imorgon!

2009-02-09 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0