12 januari - 09

Duschen

Urkk, Linda duschade mig precis. Hon shampooerade mig med Malaseb shampoo hela kroppen, för att de ska rena hela kroppen också, ifall de onda kommer från kroppen till tassarna. Men behöver göras bara ett par gånger.
Linda duschade mej så sent nu, mitten på natten - kl 00.00, eftersom jag ska bli riktigt torr till nästa promenad - på morgonen. Bäst så :) Hon tandborstade mig också, - vill inte lukta gott om munnen, vill ha hund andedräkt :D Jag försökte fly från hennes dumma händer, men hon lyckades och fånga min mun och borstade borstade borstade ... :(
När duschen var klar torkade hon mig med handduk och sen rusade jag som vanligt runt lägenheten och försökte torka mig på egen hand men sen insåg jag att det inte funkade, det blev ej torr snabbare. Så bad jag Linda torka mig igen med handduken. Men hon lämnade lite våtfläckar kvar ... Så började jag frysa så Linda lade filten över mig i soffan och jag njöt. Somnade gott. Men hon kommer nog väcka mig snart och flytta till sängen.
- SOVA UNDER SAMMA TÄCKE <3

Idag har jag träffat Malin, Luna, Teschu och Baltzar. Linda och jag följde med Malin till en ställe där de renoveras nu och ska bli hunddagis lokal - med butik och träningslokal. Det blir nog super där! Linda längtar tills allt är klart. Hon tycker det är kul och se "före och efter" :) Vi tog en litet promenad, hundarna sprang lös förutom jag :( Men så är det - är sjukskriven.
Men snaaaaaaaaart får jag springa ihjäl mig, ja det kommer jag nog göra. Hoho!

   

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej hej! Kära barnbarn.



Det är skönt att se att min dotter Linda tar väl hand om dig!

Jag förstår att du tycker att det ska bli skönt att springa så mycket som du vill sen :).



Puss och Kram Mormor.

Hälsa min dotter!

2009-01-12 @ 08:05:44
Postat av: Mormor

Hej hej! Mitt kära barnbarn!



Det är skönt att se att mitt barn Linda tar väl hand om dig :).



Förstår att du tycker att det ska bli skönt när du får springa så mycket som du vill!!



Puss och Kram Mormor.



Hälsa min dotter!

2009-01-12 @ 08:10:57
Postat av: A.S

Vad ren och fin du blir ;) Kram&pussar från både mig och Iza

2009-01-12 @ 10:03:28
Postat av: Steffy

Azi, du e helt jävla riktigt härlig!! :) Tänk dig sen när sjukskrivningen är över, alla gröna ängar du får springa i full fart över!! ;)

Ses snart gumman!!

2009-01-14 @ 14:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0