3 januari - 09

Nytt år!

Nu är det ett nytt år! - 2009 - Hoppas det blir ett jätte bra år för mig och oss! :) Under nyåret var jag tyvärr ensam hemma en stund. Familjen var hos grannen, 3 minuter att gå dit, och de hade 3 katter som är livrädda för hundar så därför fick jag inte följa med dit :( Men Linda gick hem då och då och gick ut med mig. Jag tuggade under tiden tjurmuskel på 1 meter :)

Vi har varit på Hägersten och kollat på lägenheten Linda bodde förut när hon var 2-7 år gammal. Fint ställe, det var vid sjön. Sen var vi på landet och jag skuttade lite runt, egentligen får jag inte göra det eftersom jag har opererats. Men Linda lät mej leka en liiiiiitet stund, jag älskar ju där platsen på landet och har massor av energi av stillsam och korta promenader och mycket liggande därhemma. Så jag sprang lite och luktade runt på tomten, liksom kollar vem har gått där sedan vi var där som sist. Sen blev jag kopplad igen, STORT SUCK!
Sen när vi åkte hemåt tog vi ett väg som är inte motorväg, så där fanns en hundhotell. Kika ni på hemsidan www.hundhotell.com om ni behöver hundhotell när ni är i Sthlm :)

1 januari var vi hos min gammalmormor och morfar. Mormors mor fyllde 75 år. Jag fick en del goda saker av henne, som blöte med kött ;) Hihi! Blöte är en matkultur från norrland. Vi har ju släktgener från norrland. Wie!

.  

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0