31 januari - 09

Boglundsängen

Idag har jag och Linda varit på upptäcksfärd utflykt. Vi kollade en promenadvägen som finns bakom Europstop.
Linda har hört om där ofta, men aldrig fått tillfälle och undersöka stället. Så hon bestämde att vi skulle dit idag.
Och det var jätte lyckad promenad, det var trevlig promenadväg. Sommaren är nog bättre med glada färger, fåglar
och betesdjuren. Finns rastplatser som vi kan grilla eller bara att fika. Linda har bestämt att vi ska promenera dit flera gånger. Betesdjur finns inte nu, så det finns möjlighet och släppa sina hundar på ängarna (vilket det är förbjudet egentligen). Men om man har pli på sin hund och är där en tillfälle då inte så mycket folk finns, det är nog en glädje för hundarna :)



Röda sträckan - det var där vi gick :)
Från mitt hem, runda sjön, till mitt hem = 1 ½ timme.

Rundslingan runt vattenlandskapet är 3,3 kilometer lång.


Kommentarer
Postat av: Petra Örlegård

yoda och jag går gärna dit med er nån gång! :D

2009-01-31 @ 21:47:19
URL: http://orlegard.blogspot.com
Postat av: Elenor

Vi vill gärna går dit med er ;)

2009-01-31 @ 23:48:43
URL: http://snowboardgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0