9 juli - 09

Dumma lilla Azi :)


Jag var på stranden med henne nyss. Lekte och kastade lite pinnar. Azi var på  bushumör och ville lekte! Men sen när jag vände bort 1 sekund pga tänkte hämta en kratta och kratta bort all tångar som flöt på gränsen till stranden. När jag vände tillbaks, så POFF! Azi var borta! Jag tänkte hon var nog bakom stenarna och nosade. Men icke sa nicke efter 5 minuter, så blev jag orolig och ringde massa min kompis som var hemma. De bor typ 100 meter från stranden. Men han svarade inte... Jag kunde ju inte bara gå hem eftersom om Azi skulle ha kommit tillbaka till stranden och undra vart jag var. Men efter en stund svarade han och sa att Azi var hemma. Åh hon var hemma! Hon hade alltså gått hem själv! Det är ju hur gullig som helst att hon vet vägen hemåt. Men jag blev inte särskilt glad, var så orolig. Men jag kan inte förbanna henne för hon kommer ej förstå vad som handlar om. Men jag satt som mor och dotter i en allvarlig samtal och jag berättade för henne att hon kunde inte göra så. Att dra iväg plötsligt och göra mig orolig. Hon tittade på mig som om hon förstod :$ Haha.

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha så sööt!

2009-07-09 @ 19:59:29
URL: http://oostman.blogg.se/
Postat av: Maral

heh, vad söööööt!

2009-07-21 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0