17 juni - 09

Strålsjön

Jag och Azi kom precis hem från 1½ timmes promenad runda Strålsjön, vi satt även på en stenkulle som jag älskar sitta och bara njuta av livet och solen. Allra mest av Azis underbara tillvaro. Underbar sällskap är hon. Vi kramades, busade och lekte med pinnar, och bara satt och tittade över sjön. Strålande väder, fast blåsigt. Imorgon ska vi t landet och mysa där. Sen midsommar tillbringar vi där med bara jag, Azi och en kompis till mig. En lugn mysig midsommar :)








 

Jag upptäckte att Azi tuggade på pinnar för att svälja den, så jag sa på teckenspråk "släpp", så spottade hon ut de bitarna på en gång. Är så stolt att hon är 100% på losskommando. Stolt matte! :) Hon nös lite i slutet, hihi.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vägde Irwin idag när han var hos vet för att bli vaccinerad.Han väger hela 36 kg!! ujuj lillkillen behöver banta haha

2009-06-18 @ 14:48:19
Postat av: svar till helena

haha, va lilla tjockis :D azi vägde 21 efter diarre och kräkningar men verkar ha gått upp nu igen. hon ska väga 24 för att vara normal. ska väga henne nästa gång jag kommer förbi veterinär :)

2009-06-18 @ 19:32:54
Postat av: Sandra

verkligen jätte fin hund! :)

2009-06-19 @ 00:09:53
URL: http://sandrasslife.blogg.se/
Postat av: Jennifer

aha svea brukar åxå äta upp träpinne..brukar säga till henne..haha..hundar är lite knäppa ibland men roliga:D'

2009-06-19 @ 11:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0