10 mars - 09

Tyresö promenad

Nu har jag och Linda varit ute 1½ timme med klövjeväskan, 1 petflaska varsin sida. Det snöade massor och snön var djupt. Men det var en härlig promenad, det var inte så kallt. Vi gick genom skogen till Tyresö och sen genom kyrkogården. Folk och bil tomt så jag sprang lös hela vägen. Linda gömde även godis i en gran hög. Vi satt en stund vid bäcken och beundrade... Nu ligger jag i soffan och sover djupt... Två intenstiva promenader idag... Puhh :) Även Linda är trött.

   

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Säg till om du vill ha promenadsällskap ;)

Jag bor i Älta!



Mvh Vanessa och hundarna från SWBA

2009-03-12 @ 13:29:10
URL: http://enannantypav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0