16 mars - 09

Hundkurs

Idag var en lugn dag. Linda vaknade 09.11 och gick en runda i Vivalla. Sen drog hon till stan och fixade några saker som att hämta ID-kort hos polisen. Sen när hon kommit hem gick vi 20 minuters promenad runda Lundby IP och lekte lite med pinnar. 14.15 kom Mimmi&Mackan och Bamse hit. Linda lämnade mig därute i deras bil. Ahh, kom fram till Kvinnerstaskolan. De hade hundkurs A. Mimmi lånade mig för annars blir hon utan hund :) Så duschade de mig *urkk*. Sen kunde de inte klippa mina klor eftersom Linda hade redan klippt mej för några dagar sedan. Nästa måndag blir bara dom som elever, så kanske ska Linda följa med för de ska ta promenad och några övningar :)

Sen kom de på besök hos oss och åt middag tillsammans. Mys. Jag och Bamse kysstes en del *fniss, hemligt*

Imorgon blir det hunddagis från 07.30-17.00, skojis :) Linda har lång skoldag imorgon ju.


Kommentarer
Postat av: Bamse

Det var kul att du ville följa med idag! Har saknat dig.. Men ses snart igen hoppas jag!! :) Kom med nästa måndag! Pusssssss

2009-03-16 @ 20:53:53
Postat av: Pelle Johansson

Hej!



Morfar här. Roligt att läsa vad du gör på dagarna.

Hoppas vi ses snart.



Morfar

2009-03-18 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0