18 mars - 09

Solen skiner

Solen sken så fiiint imorse när Linda vaknade. Så vi tog en litet runda först som rastning.
Sen vid halv elva tog vi powerwalk promenad runt i Vivalla, Hjärsta och Mellringe. Jag bar klövjeväska med 2 petflaskor, det fungerade bra. Jag blev så jätte trött när vi kom hem efter 1 timmes PW. Linda hade tvätt 12-15, så sov jag bara.
Vid fyra tiden drog vi en till promenad runt Vivalla och lilla skog som finns vid Baronbackarna 1 timme igen. Sen kom vi fram till Vivallaskolan typ och där tränade vi fot och ögonkontakt lydnad på fotbollsplanen. Sen fanns det bänkar där och vi tränade lite där. Kan ej förklara exakt vad vi tränade. Det var min egen fantasi träning, haha. Azi tyckte det var roligt iaf och förstod bra efter några upprepande gånger. Solen skeeeeeeen!

Förresten, måste gratta min morfar som fyller år idag - HUNDGRATTIS - ! xD


Kommentarer
Postat av: Pelle Johansson

Tack för gratulationen, hälsar morfar:)

2009-03-19 @ 16:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0