27 mars - 09

Morgonpromenad

Linda och jag vaknade 08.00 och myste i sängen en stund. Sen drog Linda upp och fixade lite saker, sen drog  vi ut.

Jag kände på mig att det inte var en vanlig kort morgonpromenad. För Linda klädde på sig ordentligt och packade ned några saker i ryggsäcken. Morgonpromenad brukar hon inte ha ryggsäck. Men iaf vi gick mot skogen - jippie. Gick 5 km runda, snabb promenad (powerwalk)  för Linda, men jag fick springa lös så jag sprang som jag ville. Sen blev det varmt med täcken, så jag slutade springa och ville gå bakom Linda hela tiden. Efter en stund kollade Linda under min täcke, såå varmt märkte hon. Så tog hon bort täcken, vips sprang jag hela vägen sen :) Ingen kamera var med *tur för mig, fniss* för kamera batteri var slut och var på laddningen. Promenaden tog 1 timme och 20 minuter. När jag kom hem låg jag och sov gott i sängen. Hörde av Linda att vi ska kanske träffa Bamse sen, får se hur det blir. Men Bamse ska vara här imorgon hela dagen, WIEE! Det blir promenad runda 5 km igen säger Linda. Julia ska även komma hit och promenera med oss. Mys fika i skogen också. Hoppas på fint väder då! Hejdååå, nyheterna kommer senare :)

Igår tog Linda en promenad med klövjeväska (1 flaska varsin sida) på förmiddagen. Vi gick ungefär 50 minuter. Sen drog Linda till skolan 11.30, då tog min dagmatte hand om mig. Linda kom hem runt 16.00 tiden. Längesedan jag träffade min dagmatte, hade inte behövt ha henne så mycket på sista tiden. Förra torsdagen gick hon en promenad med mig, men innan det ... Öhh, mycket längsedan :)


Kommentarer
Postat av: Bamse

Vi ses inte idag :( :( Men imorgon ska jag vara hos er hela dagen!! Ska bli kul men Mimmi tjatar hela tiden om att hon inte vill lämna mig.. Knäppt!! Kanske hittar jag på något bus Linda hihi.. Har lekt i skogen idag.. Roligt roligt!! Massssaaa snöööööö... Saknar er! Särksilt dig!! <3

2009-03-27 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0