30 mars - 09

Kladd kladd

Igår var ganska lugn dag, vi sov hos Bamse fredag-lördag. Så Linda och jag gick från Oxhagen till Vivalla på 35 minuter igår. Sen latade jag i soffan nästan hela dagen. Linda hade ljusparty, så det var några tjejer hemma hos oss. Martin myste med mig och Bamse under tiden i min korg. Haha. Sen stannade några tjejer hos mig till 21.15 ungefär. Lugn dag med lite promenad och trädgården. Men idag var jag och Linda ute runda Vivalla på 1 timme ungefär med klövjeväska 2 pet flaskor i varjesida. Kämpigt men när vi var i skogen mellan Baronbackarna och Vivalla tog Linda bort väskan och tränade lite med mig på trädstockar. Balans och ögonkontakt samtidigt. Det gick bra, men jag var lite för ivrig ibland så snubblade jag. Haha.

Nyss hämtade Mimmi och Martin mig, vi åkte till Kvinnerstaskolan. De har hundkurs A.
Och jag ska vara hos dom till torsdag för Linda ska åka till Kolmården på onsdag över natten till torsdag.
Imorgon känns stressigt att lämna mig, så tog de mig istället redan idag.
Wieee, träffar Bamse eftermiddagen när Bamse kommit hem från dagiset ;D

Ses när jag kommit hem igen på torsdag. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ha det så kul hos Bamse och din matte i Kolmården

det blir spännande för henne att se en massa olika djur.



Kram Mormor

2009-03-31 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0