19 maj - 09



Projektarbetet om kamphundar är äntligen klart. Skulle kunnat vara bättre innehåll, då jag varit lite slö. Men den är genomförd, så jävla äntligen. Nu har jag inga skolarbeten kvar alls i skolan. Bara en agility tävling som jag skulle delta med Azi, men nu går det ju inte i hennes situation. Så lånar jag Thea på måndag istället, sen är jag klar med allt.
Så skönt.

Azi mår sådär, det finns stunder då är hon pigg och glad, andra stunder är hon slö och trött. Vinglar hela tiden när vi är ute med henne. För er som inte vet; Vi var hos veterinären igen igår och röntgade hennes nacke. Vi väntar bara nu på svar, jag får brev av Annalysen på fredag eller måndag. Hoppas det är något litet fel på nacken och kan botas, istället för Ataxia. Ikväll blir det mys i soffan med henne, bara vila nu några veckor säger veterinären. Jag tror Azi kommer få nerversbrott om nån dag, men då får jag utföra hjärnträningar med henne, självklart ju. Men har ni några tips på hjärnträning då Azi ej böjer hennes huvud neråt och ej utför snabba rörelser?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja se din projektarbete för det verkar vara ett så intressant ämne! :) Jag hoppas också att det inte är något fara med Azi. Så länge sen jag såg henne sist! Kram

2009-05-19 @ 18:35:11
URL: http://nossnora.blogg.se/
Postat av: Cilla

Glömde ju bort att jag kunde läsa här inne hur det gått..



Hoppas det "bara" är något med nacken som går att fixa me lite sjukgymnastik och smärtstillande..

Håller tummar och tassar...

/Kram

2009-05-22 @ 11:29:53
URL: http://www.cillasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0