29 maj - 09



Se så söt Azi samlade alla sina tassar när hon sover <3

Azi är mycket piggare och mår faktiskt bra nu. Men hon har lite ont i magen, då hon rycker till ibland och försöker nafsa i magen. Men nu har hon ej gjort det på hela dagen idag, hoppas så det betyder att det gör inte lika ont i magen. Vi tar korta rundor och idag har jag gått 20 minuter med henne på eftermiddagen. Det uppskattades väldigt mycket av Azi som älskar röra på sig. Jobbigt att ha begränsat rörelse nu. Men sen ikväll följde Azi med mig till Wasaparken, där spelades kubb av mina kompisar så satt vi i gräset och tittade på de spelade kubb. Många frågade hur Azi mådde, och jag kunde glatt säga att hon mår bättre. Det kändes verkligen bra. Och det uppskattas att många bryr sig och frågar när Azi ligger högt på listan av mitt liv. Vi är alltså i Örebro nu igen, vi åkte hit igår kväll med tåget, det gick jätte bra. Det gick även bra på bussen idag. Väntar fortfarande på prov svar av Strömsholm om det är borrelia eller inte.

Kommentarer
Postat av: callo

hmm gulligt men får jag passa henne innan ni åker jag vill snälla kram puss

2009-05-30 @ 09:41:02
Postat av: Maral

Så skönt och höra! Nu får ni bara vänta på provsvaret hur det blir :)

2009-05-31 @ 14:55:18
Postat av: svar till callo

jag vet ej när jag flyttar, men du hinner nog passa henne nån gång innan :)

2009-06-01 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0