3 november - 09



Har tagit det lugnt idag med förmiddagens promenad. Mitt på dagen åkte jag, mamma och Azi till älskade Solna. Stannade vid Råsunda Stadion, så jag köpte den snygga t-shirt! :) Sen åkte vi vidare till mormor&morfar, som bor i Solna också. Åt lunch och fikade där. Är hemma nu. Ska äta lite sen ska jag och Azi ta ut på en riktig promenad, ca 4 km enligt Eniro.
Azi får bära klövjeväska. Ungefär 1,5 kg blir det.

Jag brukar mäta sträcka och så i Eniro.se, det är jätte bra då jag kan planera hur långt vi ska gå och veta hur mycket Azi (jag) har motionerat osv. För er som ej vet hur man gör följ det här.
 
- Så logga in på Eniro.
- Tryck på Kartor.
- Skriv området.
- Tryck på "Mät sträcka".

Kommentarer
Postat av: Jonna o Naala

Hej å vad kul att du hittade till min blogg.. :) Jag har varit inne på din blogg flera gånger å kikat med, men har aldrig fått tummen ur å skriva (tror jag inte) :D



Naala är 4 år gammal och INTE döv, ja förrutom när hon inte vill komma då.. :P Hon är verkligen en toppenvovve på alla sätt, enda felet är att hon inte är min utan att jag får låna henne.. Men nu ska jag ha henne ganska länge så jag är nöjd.. :)



Vad fin din vovve är.. :) Jag har med haft amstaff, som du kanske sett i bloggen. Men tyvärr fick jag göra mig av med honom pga att han blev stressad av att jag har en så aktiv vardag, är alltid iväg på nått (oftas hundinspirerat). Så nu bor han på landet å mår gott istället.. :)

2009-11-03 @ 20:15:52
URL: http://jonnasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Pip

Svar från min blogg:

Bellman skulle säkert gå toppenbra men jag hörde av Tommie att de borrar på och genom väggarna. Det ledde till böter för hans del när han flyttade ut ur lägenheten i Baronbackarna under hans gymnasietid.

Så jag tänker kolla upp m hjälpmedel-centralen eftersom vill bo tryggt o säkert + noll granne-pinsamheter! ^^

2009-11-03 @ 20:22:37
URL: http://thethoughts.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

hahahaa du e en riktig aik fans.. nu har du 2009 guldtröjan...du max lycklig va? hihi kul du va utanför mio dagis idag!! och att vi typ gick om varandra med typ max en timme bara ... typiskt.. men vi ses snart iaf skoooojj! kraaaam

p.s skrev argt inlägg när jag kom hem fr dagiset idag.. läste nyss om igen det hehe nu e jag lugn igen :) kram

2009-11-03 @ 20:49:36
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: jennifer

riktig snygg t-shirt;)

2009-11-04 @ 07:25:17
Postat av: jennifer

där med eniro är kul..:D Man planerar verkligen bättre hundars aktiv o min..:D D

2009-11-04 @ 08:01:40
Postat av: Carina

Smart tips det där med Eniro

2009-11-04 @ 09:34:41
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Silje

Haha, gör du också? Med Eniro alltså ;) Smart!

Vilken bra bild på dig :D

2009-11-04 @ 10:34:17
URL: http://lifeofcs.blogg.se/
Postat av: Elenor & Alfred

snygg t-shirt! ;)

2009-11-04 @ 11:53:35
URL: http://www.ellyellis,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0