19 oktober - 09

Jag, Anton och Azi var vid Långsjön idag, var borta två timmar. Vädret är så vackert och det förvånar mig att Långsjön är så vacker! Vackrare än somras när jag var där. Jag användade flexikoppel idag när vi gick runt sjön, jag brukar typ aldrig ha flexikoppeln annars, men idag kände jag för det då jag vill kunna gå "bekvämt" och samtidigt prata med Anton.

Runda sjön var 1,8 km, kort runda, så vid mitten av rundan gick vi in i bostadsområde och kollade lite runt. Gatorna hette så roligt som Rådjursvägen, Vargvägen, Älgvägen, Skogsvaktarevägen osv :)

Slutet av rundan hamnade vi vid en lilla strand, så tog jag bort klövjeväskan som innehöll bara 0,6 kg. Azi sprang runt och lekte med pinnar. Bra avslut! :)

Ikväll ska jag åka till Tyresö BK och titta på forsättningskurs allmänlydnad som Flippa och Ester ska vara med. Bli kul! Snäll pappa jag har som kör mig dit och hämtar mig, haha.




Kommentarer
Postat av: Anneli

Ser väldigt fint ut vid Långsjön. Tror aldrig jag varit där. Alltid roligt att leka med pinnar, eller hur?

2009-10-19 @ 16:58:43
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

HAHAH söttt med rosa halsband... primadonna Azi!! hihi... blev så överraskad se ngt rosa på bilder.åhh rosa halsband... sweetie!!



kul kolla in Filippa o Ester!



Hehe kul namn på gator där runt Långsjön!



hehe samma här brukar ej använda flexikoppel men har varit jättebra nu när jag varit sjukskriven två ggr samt jävla ont i dec o jan och mio vill ju springa fort och drar och jag hade bara förbannat ont, så skönt med lite extra längd så han kunde iaf röra på sig lite medan matte går som en pensionär! hihi..



i Skog etc e den bra men i stan ren livsfarligt samma med buss tbana ..mamma tog det en gång när de skulle möta mig i stan o jag sa direkt "aldrig mer" ffyfan..

2009-10-19 @ 17:06:38
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men gud vilket halsband! Sjukt snyggt, en sån vill jag ha till Skillz. ;D

Jag fotar med en Nikon D40x :)

2009-10-19 @ 17:15:05
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Fint halsband! Du happ ej nyhet mig om halsbandet, z :p vill också på kurs :( det är roligt att gå påkurser! :)

2009-10-19 @ 17:21:53
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Ira & Mio

hehe jaa hade ej föreställt mig Azi i rosa så därför ååhhh när det verkligen lyste ROSA när jag kikade på din blogg..sen såg jag halsband,. fluffig primadonna haha... så du sytt själv.. duktigt! e den varm? jag provade den lila reflexkoppel Mio haft hela förra vinter, fan han har visst blivit tjock om halsen suck den var svårt ta på och av jämfört med i fjol men den är fleece inuti lite varm oxå men det e för reflexs skull jag använder den, pi mörkt ute nu men tog skinn idag ändå för den pi liten, syns som jag ska trycka ut hans ögon hahahaha... får fundera om ska köpa ny eller använda ändå och skita i mio haha nejdå...

2009-10-19 @ 17:42:42
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Anonym

förresten nej annika o markus kom ej, de glömde att de hade gårdstädning i går så de städade istället haha.. vi hade nog roligare än dem ;-)

2009-10-19 @ 17:43:41
Postat av: Carina

Tänk vad kul man kan ha det med en pinne :-) vad härligt det såg ut vid sjön

2009-10-19 @ 21:10:33
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Tina & Miracle

Råå halsbandet. Längesen man fixade åt er ;) Hehe. Fin är den på Azi iaf! Miras e på tok för liten, haha. Ska fixa ny. ;)

2009-10-20 @ 20:05:16
URL: http://minmiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0