Café + träning

Så har man varit på Himmelska Hundar igår med en sötnos. Azi gick under tiden runt och hälsade på alla människor å vovvar. Sen lade Azi sig hos en tant, ehum, som alltid skiter hon i mig när vi är där. Haha. Sen tyckte Azi att golvet var för hårt och hon blev trött efter 2 timmars hälsande så lyfte jag upp henne på soffan och hon sov gott där tills vi skulle gå hem. Trött hela kvällen sen.

Idag efter jobbet när jag kom hem gick vi ut i en timme. Klövjning och upp/ner i en grusbacke. Skönt så all snö har smält efter jag kommit hem från Belgien, så börjar vi igen med upp/ner träningar. Även DW ska vi börja igen med, som alltid 2kg kätting och den nya selen som jag köpte vintras. Har användt den fåtal gånger bara.

Sol och värme har kommit - så motivation står på topp att träna hos oss. Även grus fotbollsplanen har all snö åkt bort, så massa LK1 träningarna där! :)


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Åh jag måste åka till himmelska hundar snart, var typ 1 år sedan jag var där sist.. :)

2010-04-09 @ 02:10:53
URL: http://aquena.doggyblogg.se
Postat av: Carina

Visst kommer motivationen att träna tillbaka nu när snön är borta och solen kommer fram. Vad duktig hon är när ni är bland andra hundar, lite lustigt hon går och lägger sig hos någon annan. Hon tänker kanske att du ska få snacka ifred :-)

2010-04-09 @ 05:42:59
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Ann-Christine

Hoppas du hade riktigt roligt i Belgien! Själv har jag bara spelat fotboll i korplag, men saknar den tiden. Nu ser man bara fram mot helgen och kanske lite bra väder så blir det klövje här med spike. Må gottis!//Anki

2010-04-09 @ 17:07:58
URL: http://www.staffisspike.dinstudio.se
Postat av: Madde

År det kafet som ligger vid Gärdet i Stockholm? Skulle vilja gå dit näsat gång jag kommer till Stockholm. Kanske är något som flera orter borde ha. Ett hundcafe.

2010-04-09 @ 19:00:51
URL: http://teddyomatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0