Ber om ursäkt för den urusla uppdatering

Snart är det två veckor sedan jag uppdaterade senast! Ujj, vi har gjort så mycket under dessa två veckorna och så har jag och Azi inte varit hemma särskilt mycket. Så de blir ingen tillgång till datorn som förut.

Men vi har njutit av massa snö, och även kylan nu! Det är bara så fint och jag njuter av promenaderna. Idag var det så kallt att mitt hår bildas is, vågade inte röra håret, tänk om håret bryts?! :D

Under dessa två veckorna har vi åkt skidor i Erstavik, dragit pulka, varit på jobbet, sovit borta, besökt Ester och haft Ester hemma hos oss, förra veckan var mamma "hundvakt" för jag jobbade och sen på kvällen åt jag ute med en kompis, lekt me andra hundar, osv osv ...

För övrigt så mår vi bara bra och ser fram emot med mer pulkadragning och skidturer!

Hoppas att allt är väl med er, å jag försöker uppdatera mer och med bilder! Har hämtat kameran från affären, den var ju trasig, så är den lagad! Jippie!

Kommentarer
Postat av: Elons matte

Bättre att ha fullt upp med roliga saker, än att sitta framför datorn ju. Kul verkar ni ha haft iallafall : )

2010-12-03 @ 22:11:57
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0