Så är det julafton nu...

Och jag sitter härhemma - och är dödssjuk! Jag har hostat slem nu ett par veckor, men det blev mycket bättre till förra helgen, men plötsligt tisdags när jag skulle åka hem från jobbet började jag hosta mycket mer och sen ja hamnade jag in i feber igår och är så sjuk... Så är jag och Azi själv hemma här nu på julafton och kollar genom gamla bilder från förra året julen. Åhja, visst då drog Azi hem julgranen som vi köpte vid Älta IP :) Men det blev inget med detta iår, suck. Det blev inget av med lilla julafton den 23:e heller med familjen på landet, för jag är så sjuk, så vi får ta de en annan dag nästa vecka eller något sånt... :/

Lilla Stackarn Azi har haft det jättetråkigt nu 3 dagar, hon har knappt varit ute något. Men snälla föräldrar jag har som tar ut henne på rastning och grannen har gått med henne lite också. Men inget att jämföra med att ta en skidtur med mig som jag hade planerat annars :S Onsdags å torsdags fick hon iaf träffa flocken som Azi tycker jätte mycket om, så hon slipper iaf och se mig sjuk hela tiden...

GOD JUL PÅ ER FRÅN OSS!

Här drog Azi hem granen!

Azi sov så duktigt i hennes korg och var så lugn när vi hade gäster hos oss.

Jag och Azi på julafton.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Men vilken otur att du är sjuk just nu. Stackare, det låter verkligen inte roligt. Tur att du har Azi hos dig iallafall.



Krya på dig!

2010-12-25 @ 00:14:39
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Aww, synd att du ska behöva vara sjuk i Jul.. Hoppas du kryar på dig!!

Kram

2010-12-25 @ 14:39:25
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Jen

Vilken jätte söt vovve du har! :D

Läste på infon något om att ni båda är döva...

har jag förstått rätt då?



Hoppas du är bättre nu.

/Jen

2010-12-28 @ 11:48:23
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gud vilken vacker hund du har alltså :) Är så svag för vita hundar!

2010-12-30 @ 02:04:10
URL: http://lotta1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0