Bloggtorka i en vecka

Ja ni, vi lever faktiskt :) Jag har varit i Örebro fredag-måndag. Måndagskvällen slocknade jag jätte tidigt, är så trött efter Örebro helgen. Riktigt sömnbrist där. Men har haft riktigt kul där!

Tisdags simmade Azi på Haninge Hundhälsa, 2x3 = 6 minuter. Nu ska jag boka in nya tider, men först måste jag få tag i Anna Holmgren för intyg till Agria försäkring, de ska betala Azis rehab. Det har varit lite knåligt för jag fick inga information. Men nästa vecka får jag nya tider.

Igår körde vi mest med hjärngympa och klövjeväska promenad på 15 minuter. Alldeles för mycket snö, det gillades inte av Azi, haha.

Idag var vi precis därute och Azi drog pulka till affären med pantflaskor, sen hemåt drog jag och Azi pulkan samtidigt mat. För tungt för Azi att dra själv. När vi kom hem så blev Azi jätte lycklig, verkar som hon har saknat och dra pulka :)

Hundvakten under helgen har fungerat jättebra. Pappa gillar Azi mer och mer nu, säger alltid min lilla kompis, hon är jätte trevlig kompis osv :) De var på sjön och lekte med pinnar och njöt bara av lantslivet. Söndagen till måndag var hon hos Adam. Det har gått suveränt där, det syns på Azis beteende att hon trivs hos dom. Har tagit promenader och lekt i hund rasthage.

Kameran är tyvärr hos kompisen i Örebro, hon ska skicka kamera till mig, så hoppas får den snart så kommer det nya bilder. Jag svarar på er kommentar (blev så förvånad att det blev så massor av kommenterar när jag kom hem, men det är jättekul!) sen ikväll eller imorgon. Och kolla genom alla era inläggar. Ska göra en hel del saker här hemma nu. Tex. packa upp och tvätta kläder osv.


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

välkommen tillbaka :) härligt Azi haft det bra med pappa, hos Bella & Adam o få dra pulka o rehab igen! så allt rullar på iaf... oj glömt kameran i Örebro.. haha..



2010-01-28 @ 16:43:43
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad skönt du har haft en härligt kul långhelg. och vad skönt att det har gått bra med Azi. Ser framemot bilder när kameran kommer.

2010-01-28 @ 17:51:29
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Patricia & Elwiz

Kan vara bra med en liten semester från bloggen ibland också :D! Vad roligt att Azi trivdes bra trots att du var borta :)!

2010-01-28 @ 18:54:38
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Nicole

Misstänkte du var iväg! Saknat dina inlägg, hör av dig till mig om selen! :)

2010-01-29 @ 10:52:55
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0