Blev utmanad av Jannica

Listan handlar om året 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, ger aldrig nyårslöfterna

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte direkt vänner, men bekanta ja

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Grekland

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb och körkort

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt

8. Vad var din största framgång 2009? Kämpade det sista innan studenten, min bästa skoltiden av dessa 5 åren. Blygsamma sidan av mig växte mer bort under Grekland redan

9. Största misstaget? Litade på en kompis

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, dödssjuk innan studenten, hade feber den dagen, herregud. Skadat, haha ja fått ärr på armen av jag bränt mig på brasan på landet.

11. Bästa köpet? Vet inte

12. Vad spenderade du mest pengar på? Azi

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag blev officiellt ägare till Azi på SKK

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Döv :D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Bådera

16. Vad önskar du att du gjort mer? Att jag hade satsat på körkort

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Nä, inget

18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos oss med kusiner och mormor&morfar

19. Blev du kär i år? Kanske kanske inte ;)

20. Favoritprogram på TV? Biggest Loser

21. Bästa boken du läste i år? På hundens villkor, hundar är inte människor

22. Största musikaliska upptäckten? Inget

23. Var är frågan? ??

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Glömde vad jag fick för födelsedagspresent, haha

25. Något du önskade dig men inte fick? Nä, minns inte

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Glömde haha... Herregud, minns ej men hade födelsedagsfest med Josefin i lite förskott.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, mera pengar

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Haha svårt ...

29. Vad fick dig att må bra? Vänner, Azi och familjen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, hmm, ingen...? JOOO Persbrandt <3

31. Vem saknade du? Karin och farfar

32. Den bästa nya människan du träffade? Bella å Nicke

Kommentarer
Postat av: malinö

passar på fråga nu, jobbar du inte på hunddagis? eller var det praktik? :)

2010-01-18 @ 01:11:51
Postat av: Tina & Miracle

Önskar py att jag hade satsat mer på körkort :( Suck. Försöker nu innan studenten men cash, zz. Ska diskutera med mormor o morfar om att ta lite pengar från min fond. Det är ju något "stort" och seriöst att spendera pengar på.



Myspys bilder! :)

2010-01-18 @ 01:12:46
URL: http://minmiracle.blogg.se/
Postat av: Cissi

OMG Gunvaaald! vem är inte sugen på honom? :D

2010-01-18 @ 08:12:40
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0