Hemma igen från Dalarna!

Jag kom hem söndags efter en HELT UNDERBAR vecka. NUL läger är en av de bästa jag har varit med om, herregud. Ser fram emot NUL i Norge 2012!



Måndags kom Azi hem från landet, såå underbart och få träffa henne igen. Vi blev glada och delade en massa kramar och pussar! :) De senaste dagarna har vi tagit det lugnt - vädret har tagit död på Azi. Hon orkar knappt med någonting, så det blev lite hjärngympa och korta promenader. Hon fick även massor uppmärksamhet av mina underbara tjejer som har varit hos mig från måndag till idag. Inatt var vi 5 st som sov i min föräldrars säng och så klart var Azi med i sängen också. Hon njööööt av vår närhet ;)

Ikväll drar jag och Azi till landet. Med mamma. Så bara tjejer i stugan, utan pojkar - skönt! :)

Kommentarer
Postat av: MiaLisaSofi

Jag brukar också dela Twister med Dewi. ^^ Gott med isglass. :D

2010-07-14 @ 17:04:19
URL: http://mittlividetaljer.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad kul att du har haft det bra i Dalarna och ännu skönare tycker väl Azi att det var när du kom hem :-(

2010-07-14 @ 21:46:02
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Lena, Hemmliz o Kool`ax

Hej!

Länge sedan jag var inne på din blogg men nu så har jag varit här och tittat runt lite, vilken härlig bild på Azi och glassen, ja du våra vovvar har det inte lätt i denna värme, jag fixar isglass till dem, levergodis i en låda med vatten som jag fryser ner sedan har de att göra ett tag i alla fall. Ha det så gott i värmen, kram på dig och din härliga vovve:))

2010-07-15 @ 00:31:19
URL: http://schafervovvarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0