Mys i soffan å äter popcorn

Vi tog en långpromenad runda området, jätte fint. Hittade hundrasthagen, där lekte Azi med 6 andra hundar. Bernersennenhund, Goldenretriever, Amstaff/Golden/Austarlisk Cattledog, Chihuahua, Dvärgpincher och en Chihuahuamix. Nu ligger vi på soffan, jag använder Azis rumpa som kudde. Käkar popcorn, Azi fick smaka lite :)




Du som skrev att du ska köpa en hundvalp som är döv. Jag råkade radera din kommentar, skriv igen, så pratar vi. Och jag träffar er mer än gärna! :)

Kommentarer
Postat av: Elons matte

Hej !

Hittade din sida via Madde och Teddys blogg. Tycker detta låter fantastiskt, att kunna kommunicera på erat vis. Kör du med handtecken eller hur fungerar det ? Hur gör du om hunden "pyser" iväg ? Många frågor, men jag tycker detta är intressant. Är själv hörselskadad och har hörande hund, så jag blev nyfiken.

/Elons matte

2010-08-01 @ 10:35:00
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Anna

Hejsan =)

Jo jag vet själv hur det e just nu, svårt att hinna med att läsa och kommentera allas bloggar :(

Jobbet var inte genom bevakningen så du har inte missat något :) Schäfern är jättesnygg och trevlig =) Kan ju alltid hoppas att Fredrik Steen är inne och läser min blogg ibland ;)

Nova gillar också popcorn hihi. Kul att vara kattvakt, duktig Azi är som inte bryr sig om den :) Vi skall skaffa katt som du kanske har läst i bloggen :)

Ha det bäst Kramar.

2010-08-01 @ 13:08:06
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

haha han är ju en stor kille nu ;)!

2010-08-01 @ 14:01:36
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Hej Linda

MYSIGT!!!

Sv. Det är just det jag menar. Dom blir dömda på förhand. Det som borde ses över, är köparna....inte bara av s.k. "kamphundar". Dom flesta hundägare tar nog sitt ansvar, men dom hör man aldrig något om. Man kan nog "förstöra" vilken hundras som helst, med fel metoder. Eller hur?



//Susanne

2010-08-02 @ 00:00:22
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0