Student + hundvakt

Azi var som sagt hos Adam när jag var och firade brorsans student i Stockholm och sen drog jag till Örebro för mina vänners student, skulle komma hem på lördagen. Men de ville låna Azi en natt till söndagen. Det fick dom såkalrt, så fördel till mig, kan då stanna en natt till i Örebro med vännerna. Hade en sjukt toppen helg - helgen var också helt sjuk, hände miljontals saker som jag knappt tror mina ögon. Men hade sjukt kul på studentfesten och se deras glädje, för man vet exakt hur de känner sig. Tog ju själv studenten för ett år sedan.

Azi och jag kom hem igår - jag var sjukt glad, det var Azi också i några minuter, sen förändrades hon till en surkärring. Bara hålla ut till imorse och så kom hon krypande med babyface och är glad att jag är hemma. Sweet.

Azi och Adam är som syskon tillsammans, de gillar varandra och blir irriterad på varandra.
Så sött. <3.


Brorsans student 4 juni 2010.

Min student 5 juni 2009.

Hundvakterna Adam och Bella. Azi ser ni ju själv :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad roligt att din helg var så bra. Alltid kul med lite glada människor och fester :-) Azi ser ut att ha haft det bra med sin "bror", kul med en lekkompis när du är borta.

2010-06-08 @ 05:48:37
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0