Besökte veterinär igår

Åhja så har de hänt en del grejer... De har faktiskt börjat snöa å varit -10 grader, så har jag börjat använda hennes söta röda Hurtta täcke. Azi njuter av den, hon som älskar värme!

Jag skrev tidigare att jag skulle till veterinär med Azi - de beror på att hon har kissat på sig tre gånger när hon låg och sov. Så har man sett på internet att det kan bero på njurarna, diabetes, UVI och så. Så blev man så klart orolig - men Azi är sig själv och är helt normal. Glad och äter bra (lika matvrak).

På veterinären tog de urinprov genom magen!! Man gjorde sån ultraljud å så stack de en nål in i magen direkt till urinblåsan. Azis urin skulle skickas till odling och så får man vänta några dagar på svar vad det är för bakterier hon har i urinen. De såg alltså att hon hade mycket bakterier i urinen. Väntar och väntar på ett mail ...

Till helgen ska hon iväg till stugan med min pappa (hennes morfar). Pappa har längtat efter att få ta hand om Azi :)


1 januari 2010. En riktig surkärring där. Hon ville absolut inte följa med på en promenad, jag fick släpa ut en jättesur Azi till slut. Bakis hon? ;)

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Vad jobbigt att sitta och vänta på svar :-(

Hoppas inte det är något allvarligt.....



Ha det bra

Kram

Susanne

2010-11-11 @ 21:54:25
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/
Postat av: jossan

yes, jobbigt å bara vänta.. men hoppas ej de är något allvarligt iaf.. skönt iaf att azi mår bra å är glad!



söt bild på suriga azi haha :)

2010-11-11 @ 22:39:22
Postat av: Silje

Hoppas att det inte är något farligt och att det går över rätt snabbt!

2010-11-12 @ 09:43:33
URL: http://detgodaliv.wordpress.com
Postat av: Carl

Hej!



Vill tipsa dig om en sida som kan komma till hjälp:



www.veterinaren.nu



Mvh,



Carl

2010-11-12 @ 15:23:51
URL: http://www.veterinaren.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0