Kvällspromenad med Ester å Filippa

Nån kväll för några dagar sedan kom Ester och Filippa över och tog en kvällspromenad. Efter promenaden fikade vi hemma hos oss. Hundarna fick smaka lite grädde :) Ester har ont i handleden/axeln, så det fick bli koppelpromenad. Azi skällde och blev så glad när hon såg dom vid dörren :) Vi gick 1 ½ timme här i trakten, tittade förbi Maggies Farm (där finns hunddagis).

Azi fick en massa godis av Ester! Vad snällt! Och så köpte Filippa en ny halsband åt Azi, endast för 20 kr på Haninge BK när de tävlade förut. I affären skulle den kosta upp till 100 kr.

(Hahaha ni kanske undrar varför jag har vågen i köket, inte för nån av oss bantar - utan jag väger Azi då och då för att hålla koll på hennes vikt. Lättast och ha vågen där när jag väger henne innan frukosten, glömmer ju annars)

Jag har varit sjuk nu i 2 dagar, usch. Halsont och är hur snorig som helst så varit hemma från jobbet. Men måste iväg och jobba idag, då jag känner mig liiiite bättre iaf. Stänger dagiset idag, så det blir en lång dag för oss två.



Kommentarer
Postat av: Elons matte

Är också hemma och hostar något hemskt, särskilt på kvällarna-nätterna. Inget kul alls !



Det verkar ha varit en riktig festdag för Azi, fina saker och gott godis. Lyckans jycke : )

2010-10-20 @ 21:48:19
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0