Ny koppel - självklart

Var inne på djuraffären igår (torsdag) - bara för att K O L L A, men jag kom ut med en ny koppel för 225 kr och torkade havsfiskar. Köpte även kycklingmage som jag ska koka till godis till Azi. Brukar ju egentligen köpa kycklinghjärtan, men den var slut i affären, så testar mage nu...

Igår (torsdag) hade Azi vilo dag, hon var hemma med brorsan hela dagen. Jag jobbade och sen handlade jag på stan, saker till mig själv och Azi. Idag (fredag) var hon med på jobbet och efter jobbet var jag SÅ DÖD - så somnade direkt när jag kom hem, med Azi under täcken i 3 timmar. Vaknade - så var det mörkt ute, hemskt det... Men så tog vi en 1 timmes promenad - "kryddpromenad".

Så är vi nöjda med dagen nu och ska sova. Imorgon blir de långpromenad , bestämde för att avstå STHLM CUPEN, då jag inte orkar gå upp så tidigt och ska vara hos Filippa imorgon eftermiddag. Så det blir en långis och sen får Azi leka med Ester. Och på söndagen blir de tävling för Ester, wieeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0