En härlig eftermiddagspromenad + lite Magaluf

I veckan har Azi fått spåra ett spår - duktig som alltid. Igår var hon extra trött för jag körde DW med henne efter jobbet för jag skulle iväg på kvällen, så hon skulle vara riktigt trött. Idag vilade vi länge i sängen, ända till 12.30 (!), vi har vaknat tidigt alla mornar i veckan, så det är skönt med sovmorgon.

Eftermiddagen drog vi på 2 timmars promenad runt Erstavik, hon drog igen DW 30 minuter, tuffare pass än igår. Hon drog genom höga gräs, men Azi hade jätte kul, hon skuttade runt samtidigt.






Lite bilder på Magaluf (Mallorca); - FYFAN VAD JAG SAKNAR TILLBAKS.
Utsikt från vår balkong, havsutsikt.

Jag flyter på, njöööt.

Bea och jag med våra kända scarf, haha.

Slingshot, en tivoli som e skitkul. Åkte 3 gånger i veckan.

På Grabbarna Grus Beach Club. Killarna är våra kompisar från hotellet.
Bartenderna Max och Kasper som gjorde vår vecka :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, det där hotellet i Magaluf bodde jag också på fast förra sommaren! :)

2010-09-04 @ 19:02:28
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

underbara bilder :)

2010-09-04 @ 20:29:34
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Teddy får följa med men man ställer inte ut för sin uppfödare eftersom det skulle inte vara schyst varken mot honom eller Teddy. Däremot så tyckte jag att Teddy hade det skönare hemma hos husse men han hade gärn avelat följa med. / Madde

2010-09-05 @ 13:16:37
URL: http://teddyomatte.blogg.se/
Postat av: Min vrå...

Hej! Vilken underbar blogg du har och vad fin din hund verkar vara. Jag hittade till din blogg genom google+döv hund. Det är så här att vi har precis tagit hand om en omplacerings hund akut idag! Och han är döv. Engelsk bulldog, 1 år, tuff och trotsig. :) Har redan försökt att "sätta sig på mig". Har en massa frågor om du skulle vilja hjälpa mig med din erfarenhet? Om du vill kan du maila mig: e.aspelin(at)hotmail.com

Skulle vara väldigt tacksam!

Mvh Elin.

2010-09-05 @ 17:01:34
URL: http://elinvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0