Joggning på 4 km

Det blev joggning, jag sprang en runda som är ungefär 4 km. Vi sprang ganska högfart, vilket tempo! Azi var pigg hela vägen och hon galopperade lite ibland. Strechning och massage när vi kom hem.

Mamma sade att hon har haft en bra dag hemma idag, hjärngympor och varit ute i trädgården. Hon var precis där ute i trädgården och mamma klipper gräs nu, så passade jag på och ta en bild. Men Azi såg mig och sprang med mig upp till rummet och jag bloggar, så ligger hon på sängen bredvid mig. Ikväll blir det klövjningspromenad eller en lydnadspass när jag kommit hem från brorsans fotbollsmatch.

Precis innan vi drog ut och joggade.

Trädgården nyss. Svarta i hörnor, jaa kameran är skum.


Kommentarer
Postat av: Elons matte

Min kamera är också knäpp, de bästa korten blir oftast de sämsta : (

2010-09-06 @ 21:40:56
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Anonym

Aldrig funderat på att du kanske överstimulerar din hund?

2010-09-07 @ 12:08:13
Postat av: linda & azi

SVAR TILL ANONYM;



Nej, det gör jag inte. Jag har stenkoll på hur jag gör med henne. Även från fysioterapi och veterinärens schema. Hon får totala vilodagar. Du verkar tro att bloggen berättar allt om oss, nej det är så mycket som jag inte skriver - så det är så mycket ni inte vet. Men tack att du tycker jag aktiverar min hund!

2010-09-07 @ 16:11:25
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: becca

Vad fin den nedersta bilden är, lite fräck sådär :D

2010-10-02 @ 19:15:06
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0