Två söta bilder!

Ja, det var väldigt tråkigt med utbildningen - men jag tänker inte låta det krascha mitt liv, nej jag går vidare med nya tag. Ska kämpa med Mimmi under året och få 100% tolk till nästa år. Det är ju något jag brinner för, så jävlar ingen ska stå ivägen för mig.

Två nya bilder som ni får se, lyckades ladda upp bilderna på mobilen till facebook, så sparade jag bilderna därifrån så kan jag visa för er. Har ingen sladd annars från mobilen till datorn.

Söndags på vår tidiga morgonspromenad runda sjön genom skogen.


Idag på jobbet gick jag och dessa 3 hundarna + en lilla vovve som inte ville vara med på bilden på en långpromenad och vi gick upp på Högdalensberget. Jobbigt och varmt att gå upp. Men sen njöt vi av utsikten och vinden. Hundarna fick godis och vila lite. Sen var det knepigt att gå ner, jag halkade hur många gånger som helst. Men hundarna gick snällt bakom mig och jag hade schäfern att hålla om som stöd ibland. Duktiga vovvar! :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken utsikt. Jag håller tummarna för att du får gå din utbildning så snart det bara går.

2010-09-29 @ 10:26:39
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: kakan

är den bruna aussie eller BC? älskar färgen!

2010-10-01 @ 11:39:16
URL: http://kashima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0