Strålan prommis & hjärngympa

Tyra börjar visa mer och mer sin riktiga jag, hon är busigare och testar mycket oss. Eller mycket och mycket, men hon kollar vad som är tillåtet och inte och hur jag reagerar. Imorse kom hon fram till mig och slickade mig i munnen en stund. Första gången! Hon hade bara nosat eller slickat en minislick innan, framsteg där! :)

Idag drog vi ut på skogsprommis. Azi fick vara lös som vanligt och Tyra kopplad. Ska börja snart med inkallningsövningar så hoppas hon kan vara lös småningom i skogen. Jag längtar och se henne sträcka ut på Erstaviks fält! Vi gjorde olika hjärngympor i skogen, söka godis - hoppa på stubbar - osv osv. Vissa grejer kunde Tyra inte, så Azi fick visa henne hur man gör så gjorde Tyra samma sak, jättesött och se hur de jobbar ihop!



Kommentarer
Postat av: Ira

Vad jag kan se av bilderna är Tyra mindre än Azi? ungefär lika stora på längden men smalare eller bara bilden som luras? :-)

2011-04-11 @ 13:30:42
Postat av: Malin

Jag är ganska öppen för bäddar, så vad skulle DU rekommendera? Zilla sover ju i sängen, men ibland kan hon lägga sig om det finns en bädd i närheten. Vill mest ha den just så jag kan ha hennes leksaker o sånt där :P

2011-04-11 @ 13:54:04
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Bella och Chica ♥

Sv. haha, ja ellerhur! ;)

Åh dina flickor är sååå fina ihop! :)

2011-04-11 @ 15:11:43
URL: http://flappy.blogg.se/
Postat av: JooBoo

Tyra är verkligen fin! Riktigt roligt att du fick ta an henne och du lyckas nog säkert toppenbra med henne! =) Kul att Azi kan visa/lära henne.. Önskar massa lycka till er alla tre! ;)

2011-04-11 @ 15:42:48
URL: http://jooboo.blogg.se/
Postat av: bea

klart azi känner sej stolt :) azi tycker det är säkert kul å lära ut någon liksom

2011-04-11 @ 15:58:16
Postat av: Laila

Nu kan jag ha tårar av glädje istället för sorg för Tyra.... Är så roligt att kunna följa henne här.Ikväll kommer ett långt mail med massa bilder.

Krama Tyra ordenligt från oss här i Göteborg.

Mvh Laila

2011-04-11 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0