Mobilbloggar i sängen

Mysiga hundar. Tyra (på bilden) trivs på madrassen med sin leksak. Men Azi ligger precis på mig. Aw.


Mys fredagskväll med hundarna och grannen! Jag åt en enkel middag - tunnbrödsrulle med potatismos och falukorv. Hade mer koll nu så falukorven inte fick fötter igen ;) Sen blev det massa av glass, hallon, chips! Gott! Sen tog jag + hundarna en mysig regnig promenad. Användade min snygga röda stövlar, trivs i dom! Fast med två sura hundar :( Haha, nu ligger jag i sängen med två blöta hundar som luktar, alltid gott!

Tidig kväll för oss ikväll, skönt pga jag haft migrän typ hela dagen och vi ska upp tidigt imorgon. Ska cykla 1 mil med Tyra på morgonen, sen får Azi följa med mig in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0