Utanför hundblogg idag!

Har bara lust å blogga om min dag idag - så underbar dag! Nu är jag redo och gå ut med mina vänner ett par timmar ikväll, några drinkar i söder. Sen blir de hemgång tidigt för min del. Har umgåtts med hundarna nu några timmar i skogen och kelat för det mesta.

Hittade både hundarna sova lite på udda platser idag! :)

Vet inte hur Tyra gjorde, igår var solstolen uppe och jag solade på den. Men nu är den ihopfälld och Tyra lyckades på nåt sätt ligga där, dessutom på trappan!

Azi sover sällan på udda platser, men idag hade hon lust och sova på mina nytvättade kläder, de hos hon aldrig annars. Jaja, jag vet de är på golvet, men men ;) Min söta Azi! Väggen bakom är trasig ser ni, den
gjorde Tyra när hon var ensam hemma i början.

Lite ego bilder på mig!

Kommentarer
Postat av: Annica

Meeen vad gulligt att hon sov så där på stolen haha

Postat av: Emma

Måste bara säga att alla ni är så fina! :3

P.S ser att du ändrade "Om mig/oss" grejen! ;)

2011-08-07 @ 14:46:46
URL: http://coolridged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0