"Azi och Tyras oklarheter" /min bror fick gästa bloggen och bestämma rubriken ;)

Kolla rumpan! Tre svarta fläckar, som trafikskylt för nedsatt hörsel! Azi går runt med
varning för folk att hon är döv hela tiden, så praktiskt ;)

Trafikskylten, som Azis rumpa!

Tyra har ett vackert ansiktform, hon ser så kvinnlig ut. Azi ser mer ut som pojkflicka tycker jag.
Återigen hennes udda sovplats!
Sover alltid med munnen öppen, eller tungan ute! ;D
Sötnosarna väntar på att gå ut imorse, jag gick runt och fixade mig grejer då.

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Hahaha, så gullig när hon sover :-) Verkligen udda sovplats.

Väldigt smart, med tre prickar i ändan! Då vet man! =)



2011-08-13 @ 22:55:34
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0