Vilket jävla start på dagen.


Hade då blod stillande vadd på hälen. Tack gud att jag hade sånt hemma :)

Runt fem tiden imorse vaknade jag av något jävla stank. Då fick jag syn diarré på golvet av Tyra. Då hade jag inget val och kliva upp och börja städa. Tyra hade också vält ner en lampa, som var av glas då gick den sönder. Sen kunde jag inte somna om, låg vaken flera timmar i sängen tills väckarklockan viberade. När jag skulle kliva upp från sängen så klev jag rakt ner på en glasbit som jag hade missat (är glad att det var jag som trampade på den inte hundarna :-S). Herregud, hälen började blöda jättemycket. Jag fick dra ut glasbiten som satt ordentligt fast. Usch. Sen sprang/haltade jag ner till brorsan i panik. Då fick han hjälpa mig och stoppa blodet osv. Vilken olycksfågel jag är! Azi bet ju rakt in i mitt finger för ett par månader sen så man såg ben! :) Efter en stund slutade de blöda och då lugnade jag ner, så kunde vi plåstra om osv. Så sen körde brorsan mig och hundarna till jobbet, världens tack!

Varför Tyra hade diarré vet jag dock inte, på sistone var hennes mage lite lös. Kanske samband med löpet? Vi kvinnor får ju lite knåligt m magen av mensen, så kanske är de samma sak med hundar? Vet ni något om de? Tyra får fasta lite idag på dagen och få ris ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Nämen vilken otur! Hoppas det läker bra :)

2011-08-10 @ 13:27:10
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Robban

Åh fy fan, det där ser ju inte bra ut!

Behövde du inte sy?

2011-08-10 @ 15:39:14
URL: http://www.robertfageryd.se
Postat av: suma

Aj aj och hoppas snart över sen.. Det så vacker olika bilderna..

2011-08-10 @ 16:00:51
Postat av: Lenita

det är det VÄRSTA som finns!! Vakna av diarre-stank!!!bläää!!

usch stackare med hälen!! Men jag hållermed, bättre du än hundarna :) kram

2011-08-12 @ 09:48:46
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Postat av: Anneli

Stackare, hoppas din fot känns bättre nu. Och att Tyras mage är OK igen.

2011-08-13 @ 21:28:14
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Elon och Linus matte

Hej !

Vad otäckt det ser ut med fotskadan. Du behövde inte sy eller något sådant ? Vet du vad...ska få börja en kurs på fem veckor om hörselskador och hur man kan göra "vår" värld bättre, sedan ska vi gå på TSS. Känns jätteskönt att jag får lite hjälp nu : )

Ha det bra ochta hand om foten

2011-08-15 @ 23:20:45
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0