Erstavik från 11.30 tills alldeles nyss! Tack mina flickor för ni förgyllde min dag!

Vi tog en sovmorgon tills kl elva, så skyndade vi iväg till grusgropen. Där tränade jag hundarna. Tränade mest Tyra inkallning med massa bus. Den bästa belöningen är en hårdgummi boll, för den går inte sönder som en tennisboll och så studsar den iväg i alla håll gör extra roligt för Tyra. Regelbundet körde jag avslappnings övningar emellan bus. Så hon ska kunna ha ON och OFF knappen automatiskt i sig.

Sen gick vi vidare runt omkring i Erstavik, inne i skogen, på fältet, lite överallt. Azi var duktig och var lös hela tiden. Tyra hade dock långlinan. Det känns som nu att jag kan bryta hennes fixering något bättre för vilt. Jag måste vara EXTREM kul för att hon ska välja mig framför vilt.

Nu snart kommer Piruz hit, blir mys! :) Sen ikväll sover en kompis över här som vanligt. Jag sover i princip aldrig ensam, skönt ;)

Hundarna blev hur leriga som helst (jag med!) så fick jag duscha deras ben när vi kom hem. Sura hundar :)
Efter duschen sov de tillsammans i en samma korg och är nöjd för dagens promenad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0