Gissa vad som föll från himlen nu ikväll?? SNÖ!!!



När jag och hundarna gick en timmes DW (3kg) runda ikväll snöade det. Härlig känsla! Imorse var det även vackert med frost på marken. Hoppas hoppas hoppas snart är de massor med snö, - vitjul & massa skidturer! Blir kul och se vad Tyra tycker om att dra på skidor. Men hon gillar snö- försökte slicka på marken och fånga snöflingor i luften :) Azi gillar snö sådär, beror på, min lilla gamling!

Sen tränade jag en timme hjärna (tricks, sök, medhjälp härhemma) inomhus med hundarna. Nu är de helt slutslagna. De har stängt av för dagen tror jag och laddar inför ny dag imorgon! Själv jag bara längtar och längtar till helgen! :)

Känner mig så vuxen, sitter i köket med massa ljus och dricker te och äter mackor och bloggar och svarar på alla sms. (Använder knappt dator nu för tiden, har inte tid. Därför har jag inte sett era bloggar).

Kommentarer
Postat av: Piruz

bra skrivet :D vi ses snart :)

2011-12-06 @ 15:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0