Heta elementen!

Första bilden fick jag släpa upp trötta Tyra. Hon bara lade sig på ryggen och lekte som ett barn när jag försökte sätta täcke på henne. Azi bara stod och glodde på. Andra bilden lyckades jag få täcke på Tyra. Sen vände jag ryggen bara ett par sekunder för att hämta min jacka. Vips låg Azi där och Tyra stod bland henne. Både ville inte gå ut, de ville istället ligga vid den heta elementen :)


Igår kväll tog vi igen en DW runda runt i Älta. Tyra gav verkligen järnet, hon var fokuserad och drog fint 5kg kätting. Azi fick dock stanna inomhus och tugga ben. Senare kom Piruz hit och åt middag (våfflor!) sen var det klart desperate housewives dags!

Ikväll blir det packning inför helgen och DW runda på 7 kg för Tyra och 1 kg klövjeväska för Azi, men först ska jag på ärende i stan under eftermiddagen.

Tråkigt nog så ramlar de blötsnö nu ifrån himlen!! De ska vara minus och riktiga snö! Hoppas det ändrar snart.

Kommentarer
Postat av: Annica

Dom är så söta dom där två :)

Postat av: Flappy - follow our way to reach the top!

Vad duktiga ni är med all träning!

Superfina vovvar har du oxå.. Håll ett öga på dom, jag kanske kommer och "lånar" dom lite ;)

2011-12-07 @ 19:15:13
URL: http://flappy.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Heeeej!!! Det var länge sedan.....men nu har jag läst ifatt, och ser att ni mår bra :-) Vad duktiga ni är o tränar, kul!

Vi skulle få lite snö i natt. Hoppas det får ligga kvar ett tag.

Kram

2011-12-08 @ 21:09:37
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0